Logo Lioton

Lioton® gel

Exerciţii pentru o ameliorarea imediată a venelor tale

Deseori, atunci cînd persoanele stau aşezate mult timp în timpul călătoriilor cu autobuzul, trenul sau avionul, apar dureri în picioare.

 

Ce poţi face?
Cîteva exerciţii simple şi uşoare ca cele descrise aici pot calma durerea. Cînd stai pe scaun, ridică-te şi plimbă-te puţin, de asemenea bea multă apă minerală şi sucuri de fructe.

 

Ajută-ţi picioarele pe termen lung

Încearcă 10 exerciţii fizice pentru fiecare zi pentru a-ţi păstra picioarele flexibile şi în formă!

 

›› Mai multe

 

Exerciţiul 1

Cînd stai în picioare: Cu tălpile lipite de podea, ridică-te pe vărfuri cît mai sus şi rămîi aşa 3 secunde. Odihneşte-ţi picioarele, apoi balansează-te pe călcîie ridicînd degetele picioarelor. Repetă de 10 ori.

Exerciţiul 2

Cînd stai aşezată: Încet şi uniform, printr-o mişcare de alunecare, întinde piciorul înainte cu talpa lipită de podea cît de departe poţi, trage-l înapoi spre scaun şi ridică călcîiele. Repetă de 30 de ori.

Exerciţiul 3

Cînd stai aşezată: Ridică puţin picioarele. Execută mişcări rotative de la părţile interioare ale tălpilor spre mijloc, apoi întoarce-le în sus; roteşte părţile exterioare spre exterior, apoi iarăşi întoarce-le în sus. Repetă de 30 de ori.

Exerciţiul 4

Cînd stai aşezată: Întinde piciorul înainte cu talpa arcuită. Roteşte-ţi talpa în direcţia acelor de ceasornic, apoi în direcţia opusă. Repetă de 5 ori pentru fiecare picior.

Berlin-Chemie AG